10.6.09

ομολογία

στη δίνη του γαλάζιου ουρανού
περικυκλωμένος
από πλήθοι μισών οχημάτων
που προκαλουν συμφόρηση
στους δρομους του νου.

ένα τζίνι
οκλαδόν
χερια δεμενα στο στηθος
κοιτάει απορημένα

έξω
όλα κυλούν βάσει προγράμματος

οι τέντες τέρμα κατεβασμένες
αιρκοντίσιον μα και τιτιβίσματα

τα κουνούπια
μόνιμοι εποχικοί πρωταγωνιστές
ξύνομαι κι αυτό το καλοκαίρι

κάτι χωριάτικα αβγα θα περιμένουν μάταια να παω να τα πάρω.
Τυχαία αγόρασα μια ντουζίνα εχθές
Ας τα δώσει αλλού
Εγώ έχω












μέσα σε κάθε μέρα
έχω άπειρες στιγμές που δε θέλω να κάνω κάτι.
Αυτό ηθελα να πω.
Αν έχω φάει ,
έχω καπνίσει
κι αφού διαβάσω αθλητικά ,
δω αλληλογραφία και κωλοβαρέσω διαδικτυακώς
δε θέλω να κάνω κάτι.
Χόρτασα.
Κάθομαι και περιμένω
να ξαναπεινάσω
για να μαγειρέψω
και να πάει εννιάμιση
για να παω δουλειά