16.1.09

casual μερα , φοριεται παντου ( 100% real stuff )

πανω στο μαξιλαρι λιγος ηλιος.
ξυπνιος ξανα
πότε κοιμηθηκα?
σα να μην ελειψα
ολα ιδια
τα ρουχα κρεμασμενα οπου τα πεταξα
οι παντοφλες μου ?
προσοχη
μη πατησω το τασακι

Πρεπει να ξυπνησε κι εκεινη.

και...
τωρα τι γινεται?
Δεν εχω τιποτα να κανω
θα μπορουσα ν' ασχοληθω με το σπιτι αλλα,
αυτοκτονησε η ταση για καθαριοτητα
Λιγη σκονισμενη αταξια δε βλαπτει.


Βρηκα λυση
Καφες Τσιγαρα. Σιγουρια

Τωρα ξυπνησα για τα καλα ομως.

κατι πρεπει να κανω

βουλιαζω
σκεψεις
σκεψεις
και καμια ορεξη για πραξη,
κακοδουλεμενες παγιδες ολα.

Ευτυχως δεν εχω καθαρα ρουχα.
Βαζω πλυντηριο.
απορρυπαντικο , μαλακτικο,
παταω το κουμπι.
Κανω κατι.

Περυσι εμαθε να βαζει πλυντηριο.
Εφτα χρονια εμενε μονη της.
Τα επλεναν οι συγκατοικοι της .

Πεινασα
Τι να φαω?
πιανομαι απο την επιλογη φαγητου
μπας και ζωντανεψω.
οι νεκροι δεν τρωνε

και τωρα που χορτασα τι αλλαξε?
παλι ανησυχια
ιδια με πριν μερικα λεπτα
ιδια με πριν μερικους μηνες
αοριστου χρονου.

συνεχεια κατι λειπει

ξεβουλωνω το νιπτηρα του μπανιου
και βουλωνει ο νεροχυτης

μηπως να δω καναν ανθρωπο?
μπα ,
δεν θελω κι αλλη απογοητευση

απειρες
καθημερινες
ελαχιστες αιωνιοτητες
μηδενικης αξιας
διαφεντευουν το συμπαγες
κι υπερανθρωπιστικο τελμα μου.

Εκεινη που να 'ναι?
Θα σχολασε τετοια ωρα.

Να βρω μεσα μου ζωντανια
λενε οι βουδες
εχω βρει
τους λεω εγω

και τι να την κανω?
κι η ζωντανια πρεπει να 'χει στοχο
στη δυση που παταμε.

το λευκο χαρτι ,
το πληκτρολογιο
σωζουν την παρτιδα
ξανα
και ξανα.

Και ξανα.