23.6.09

Αυτοκριτικη παράφρονα ( λογικά μιλώντας)

η πόρτα που οδηγεί στην ταράτσα της πολυκατοικίας
είναι μόνιμα ανοιχτή

αφού δε νοιάζεσαι , γιατι ρωτάς?

σταμάτα να ξεκινάς συνέχεια.

μετράω τα λόγια μου
μη θίξω
μη πληγώσω
ούτε κατσαρίδες δε σκότωνα

από θάρρος μόνο με πέντε συν ποτά


κατανόηση για όλους και για όλα
τέλος.


Αφού δεν το έστρεψα σε μένα
θα το χρησιμοποιησω σε σας.
Στον πόλεμο και στον πόλεμο
οι θαρραλέοι θρασύδειλοι επιβιώνουν.

ντύθηκα ήδη
μετριοφροσύνη
πρότυπο
ανώτερου μορφωτικού επιπέδου κλωτσιές στο κεφάλι

δεν έχω όνειρα.
μου τα τελείωσα.

ξέρω τα λόγια μου απέξω
αλλ' απεργώ.

είμαι οι άλλοι που μ' αηδιάζουν
κι αν με πετύχεις στο δρόμο
όλα καλά θα σου πω,

χάδι λες
είχα περίσσια οργή φαίνεται

νόστιμη η ζωή σα κύλαει στο πρόσωπο

λάτρευω τους επαγγελματίες δολοφόνους
τι μεγαλείο λογικής και καρδιάς