4.8.14

πότε θ' ασχοληθει η επιστήμη με την ενεργεια της μύξας? ...έλεος πια

ξαπλωμενος  ,  κουναω νευρικα τα πελματα μου μπας και ηρεμησω.
 Ετσι ειν' αυτα τα πράματα  , λεει. 
Το ξερουν ολοι . Κι εγω . Αλλα δε το απέφυγα . 
Ουτ' οι ολοι  που το ξερουν το 'χουν αποφυγει .
 Με μεθυσε η αναγκη και το 'παθα .
 Σιγα σιγα γινεται .
 Οχι απο τη μια μερα στην αλλη . 
Ο,τι γινεται σιγα σιγα ειναι πιο τρομακτικο . 
Στην πολυ αργη κινηση δεν γινεται αντιληπτη η κίνηση . 
Καταλαβαινω τι θελω να πω . 
Απολυτα . 
κι εγω που το διαβαζω το καταλαβαινω . 
Καταλαβαινω οτι εχασα την εμπνευση 
και προσπαθω με τη δυναμη των δακτύλων να σωσω το τομαρι μου.

 Οχι πως κινδυνευω να χαθω , να τρελαθω , να μαραζωσω κι αλλα τετοια . 
Τα 'χω παθει αυτα .
 Και ειναι σα την ηπατιτιδα . 
Δε φευγουν . 
Αλλά δε τους δινω και χωρο ν' αναπτυχθουν . 
Αναπτύσσω  -μεσα στην ατέλεια και την ανωριμοτητα μου- 
συνηθειες που θα με πάνε μεχρι το θάνατο με ασφάλεια .