11.9.09

πολιτισμος και πολιτισμικοτητα

έπινα απο το μεσημερι
σπίτι,
μπύρες.

μετά μαύρα
και μπύρες
έξω
στο δρόμο
στο κέντρο της πόλης
βαλαωρίτου
εκει που πάνε όλοι

είχε συναυλία
τζάμπα
όλοι ορθιοι κι έκοβαν ο ένας τον άλλο
κανείς δε χόρευε

στεκομασταν στην άκρη
σουρώναμε
και μαστουρώναμε

μετά παίζαμε μπάλα με τ' άδεια κουτάκια της μπύρας

το βασικό γκρουπ ήταν γνωστοι μου.
έκανα φασαρία μονος μου.
χορευα
πηδουσα σα το κατσίκι
κλωτσούσα το φίλο μου

τα 'χα πάρει
με τους νεκρους
που ηταν παντού τριγύρω.

φυγαμε

πηγαμε σ' ενα μπαρ εκει κοντα
μου σύστησαν την κόρη του Βούγια
είπα τ' ονομα μου κι εφυγα

δε θυμαμαι πως γυρισα σπίτι

ο συγκάτοικος κατι μου είπε
''Δε γαμιεσαι ρε''
και το εννοουσα
δε θυμαμαι τι απάντησε
αλλά τρελάθηκα:
''Πήδηξες τρεις γκόμενες σε μία εβδομάδα και την είδες''
''Κι εσύ δεν πηδάς εδω και τέσσερις μήνες και γι' αυτο είσαι έτσι''
''Σε γάμαω κι εσενα και τη μανα σου ο,τι ωρα θες.''
''θα μου κλασεις τ' αρχίδια''
''Ο,τι ωρα θες .Κι εσενα και τη μανα σου''
''Εισαι πολυ λίγος'' μου 'πε.
''Αυριο φεύγω από το σπίτι''
''Στ' αρχίδια μου''

Πήγα επλυνα ενα τηγάνι για να ηρεμήσω
Δεν έπιασε αλλά, το τηγάνι ηταν πλέον καθαρό.

Ξάπλωσα
''που θα μεινω αυριο?''

κοιμηθηκα

ξύπνησα

''τζάμπα τον έκραξα''
τύψεις

''θα φύγεις τελικά ?'' με ρώτησε όταν ξύπνησε
''που να τρέχω τώρα'' του 'πα