15.8.14

Εχω άδεια και δεν εχω λεφτά.Έχω και μυξα , ευτυχως έχω μυξομάντηλα . Και  κωλοχαρτα εχω  οπότε και να τελειωσουν τα χαρτομάντηλα δε τρεχει κάτι .Αλλιώς ήθελα να ξεκινησω αλλά λιγο  ή μύξα  λίγο η έλλειψη σκέψης ...εν πάση περιπτωσει  , δεν προκειται να σταματησω να πληκτρολογάω για την επομενη ωρα...άθλημα αντοχης κι ετσι . Πληκτρολογημα χωρις σκέψη , μακαρι και χωρις συνοχη . ...να δουμε τι θα κοπει και τι δεν θα κοπει . . .η μύξα μ 'εχει γαμήσει . Δεν ειναι κατασταση αυτη . Εξω εχει 39  μέσα εχει κλιματιστικο και ξεραίλα και αρα μύξα...ολα επιλογες ειναι στη ζωη...επιλεγω λοιπον να σταξει καμια μυξουλα πανω στο τραπεζακι και διπλα στο πισι παρα να σταματησω να τα κοπαναω τα γαμημεννα τα πληκτρα ...και τι ωραια που ειναι οταν τα βαρας αδιακοπα σα να σου παιρνουνε το καλυτερο τσιμπούκι και να σου φερνουνε και το αγαπημενο σου φαγητο μαζι ( βάζοντας σε μια οθόνη να παίζει την αγαπημένη σου σειρα - σκηνή από ταινία (ολο και καποια οθονη θα παιζει δε γινεται-δεν εχεις τιβι θα εχεις πισι...δεν εχεις ουτε τιβι ουτε πισι τότε ή που σου εχουν απαγορεψει την προσβαση σ' αυτα οι ντοκτορζ ή που στ' αρκίδια σου-στη 2η περιπτωση και στα δικα μου-δε θα καθησω να τρελαθω για καποιον που δε θέλει..παλαιολιθικα θα σκεφτομουν γιατι και τετοια  , τωρα στ' αρχιδια μου))...σημεια στίξης και η σημαντικοτητα τους μεσα στην συμπαντικοτητα του ανθρωπου που θελει να ειναι ανευ επιθυμιων και ως εκ τουτου αποφασιζει να μην υλοποιει τις υλικες του επιθυμιες αλλά να που τη βρίσκει με πράματα όπως ο εσπρέσσο , το τρέξιμο , η συνυπάρξη με αλλους του ιδιου είδους οπότε οφείλει να συμβιβαστει και να προχωρησει με κανονικο βημα προς το χάος και να αγκαλιαζει την αρμονία της αθωοτητας και την ενοχή της συνειδησης ...αυτο το τριτο προσωπο ειναι μηπως ψυχασθενικοέτσι?...ωραια , δε διαβαζεται με τίποτα ...ουτε εγω εχω την υπομονη να το συνεχισω οπότε θα κανω την ανατροπη και θα το κοψω ετσι απότομα στο τρίλεπτο  ....συν δυο λεπτα για τις μύξες...σιγη δυο λεπτων για να ακουγονται καθαρα τα ρουφηγματα και τα φυσηματα καθοτι ρουφηγμα χωρις φυσημα ισούται με ντρόγκια ....εξουσία της μυτης πάνω στην υπαρξη ... έχει το νου της η μυτη να μην την δει εξουσιαζουσα? Θα μπορεσει αραγε να σταθεί στο ύψος της περίστασης? Ή θα την καταστρεψει η υπεροψία της και μόνο κάποιες μνήμες δύναμης θα σιγοντάρουν το αλσχάιμερ της?...πω πω καθόλου όμορφο δεν  ειναι αυτο που γράφω , δε θα κοψω τίποτα...ετσι οπως ειναι...καμπούρικο...