24.11.09

ξερεις τι μ' αρεσει?
που ολοι λετε μερος της αληθειας.
και ειστε σιγουροι πως δε λετε ψεμματα.
κρυβετε τρομο , φοβο , πονο ,
να μη δω.
Λες και δε βλεπω.
Μπορει να κρυφτει το οτιδηποτε?
κρυβει η ανιψια μου τα παιχνιδια της και δεν τα βρισκει με τιποτα η αδερφη μου.Τα βρισκει η γυναικα που παει και καθαριζει το σπιτι μια στις δεκαπεντε.
Αλλά αυτο δε με νοιαζει
.Με νοιαζει που δε λετε ολη την αληθεια ρε πουστη μου.
Την κρατατε ολοι για την παρτη σας.
Κι ειστε ασφαλεις ετσι.
Ανετοι κι ετοιμοι για καθε προκληση.
Στην πρωτη γραμμη για καθε ξεκινημα.
Νεο.
Διαφορετικο.
Χωρις συνεχεια.
Διακοπτομμενες ζωες.
Σλαϊτς.
Συνεχης ροη μονο αυτη του σπερματος και του χρονου.
Κι επειδη στο δευτερο βιωνουμε την ανυπαρξια ,
την αδυναμια ,
στρεφουμε ολη μας την υπαρξη στο πρώτο.
Και χυνουμε οπου βρουμε.
Ομορφια ,
κουραδες ,
μισος ,
παθος ,
ειλικρινεια ,
υποταγη ,
σεβασμος ,
αντιδραση.
Οπουδηποτε .
Αρκει να μας παιρνει.
Να σας παιρνει πηγα , προς στιγμη να γραψω ,αλλα κι εγω τετοιος ειμαι.
Ή μαλλον δεν ειμαι τετοιος.

ειμαι ο αξονας
που τριγυρω του
ο ανεμοστροβιλος χορευει .

Και δε γινεται να με βλεπω ξεκαθαρα.

Οταν σταματησει αυτος ο αερας κι η σκονη
να με τυλιγουν
θα σας πω.
Θα καταλαβατε.
Θα νιωσετε.
Πως δεν αλλαξε και κατι.
Αν εξαιρεσεις πως ολα πλεον κινουνται προς ολες τις κατευθυνσεις .

Αφου πρωτα κανουν πλιατσικο μεσα μου μετα βγαινω και γω μαζι τους.
Ειναι ωραια να κλεβεις ο,τι θες χωρις να ρωτας.
Χωρις να χρειαζεται να ρωτησεις.
Γιατι κανεις δε μπορει να σε κατηγορησει που ονειρευτηκες.
Ουτε που ονειρευεσαι.
Να δεις που θα σε συμπαθησουν κιολας.